maandag 14 februari 2011

Eerste dag op het Mobile World Congress

Vandaag begon dan echt het Mobile World Congress. De dag begon met het persontbijt van Samsung. Gekleed in zakelijk pak gingen we naar de Fira, het beursgebouw. Samen met de collega's hebben we veel gedaan en gezien.
En dan zijn jullie vast erg benieuwd naar hoe het gaat met mijn Engels? Nou.... bij een merk op het Mobile World Congress vroeg iemand mij of mijn Duits misschien beter zou zijn. Ja, antwoordde ik. Helaas liep ik heel snel vast, totdat ze voorstelde een Nederlands sprekend iemand erbij te halen, wat een goed idee :-)
Vandaag was ik voornamelijk bezig met het fotograferen van toestellen. Rond 15:00 uur begon het enorm te betrekken en even later kwam de regen uit de lucht. Het was echter niet koud.
Aan het eind van de middag zijn we nog even langs de Android stand geweest. Een Android Cupcake smoothie drankje en op de foto met een Android robot :-)) Vanavond hebben we nog een feestje. Morgen weer een nieuwe dag Mobile World Congress!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten