zaterdag 25 februari 2012

De heenvlucht naar Barcelona

Vandaag was het dan zover. Met Transavia stegen we op vanaf Amsterdam Schiphol en zijn we geland in het Spaanse Barcelona. De vlucht begon met een mooie zonsondergang. Een oranje gloed in het westen, en de donkere lucht in het oosten. Het is de tweede keer vliegen voor mij... ik weet nog goed dat ik vorig jaar enorm zenuwachtig was in de gate. Ik zag het totaal niet meer zitten om te gaan vliegen. Gelukkig viel het allemaal reuze mee en waren de spanningen voor het vliegen gelukkig stukken minder. Jammer dat we nu in de avond vliegen, je ziet niet zoveel.

Om 18:35 reed het vliegtuig naar de Polderbaan om vanuit daar op te stijgen.
Tijdens de vlucht heb ik me vermaakt met potjes Angry Birds en de applicatie Test Your English... iets wat bij mij nogal eens handig kan zijn. Dat ging bij mij tevens weer snel uit omdat ik niet verder kwam dan de vijfde vraag :).

Morgenmiddag begint het dan echt, de persconferenties en de vele deadlines. Laat het echte werk maar beginnen!
Het laatste nieuws vind je op www.gsmhelpdesk.nl

Een foto van de zonsondergang boven de wolken, is te zien in het volgende bericht.

Om 20:30 was het zwaar bewolkt en 15 graden Celsius.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten